خرید اینترنتی لباس استوک
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : پوشاک استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت آشنایی با راه اندازی فروشگاه پوشاک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع پوشاک زنانه کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع لباس ورزشی استوک کلیک نمایید .
مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
مجتمع تجاری کیا استوک در مکانی به وسعت 6 طبقه و 4500 متر مربع فضا دارای کلیه امکانات رفاهی بوده و پوشاک استوک ( تاناکورای کاملا نو و استفاده نشده ) را به صورت عمده و خرده عرضه می نماید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
مجتمع بزرگ فروش پوشاک استوک مارکدار اروپایی کیا استوک ( واحد اینترنتی کنونی مجموعه ) فعالیت خود را از سال 1373 شروع نموده و در اوایل در زمینه لباس تاناکورا فعالیت خود را آغاز نمود و بعد از چند سال تمرکز خود را روی فروش عمده ی تاناکورا قرار داد و در چند سال اخیر و به عنوان اولین های این عرصه در زمینه پوشاک استوک نیز فعالیت گسترده ای آغاز نموده است. در حال حاضر این مجموعه با چندین فروشگاه بزرگ فیزیکی و اینترنتی فعالیت خود را در زمینه ی فروش پوشاک اروپایی مارک دار به صورت خرده و عمده ادامه می دهد.
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
با توجه به تجربه ی مجتمع کیا استوک و شناخت ما از مارک ها و جنس ها در یک کار ابتکاری سایز بندی اجناس را با مدل های دیگر که از نظر کیفیت و قیمت در یک حد باشند تکمیل کرده ایم. یعنی سعی کرده ایم سایزبندی کامل باشد ولی سایزبندی در یک مدل خاص کامل نیست مثلا شلوار زنانه سایز های مختلف را دارد ولی ممکن است سایز 38 آن مارک کیابی بوده و سایز 40 آن مارک اسمارا. لازم به ذکر است تا حد ممکن سعی کرده ایم که از یک مارک استفاده کنیم.
این نکته روی فروش اثر بسیار مثبتی داره و خریداران پوشاک استوک می توانند جنس های خود را راحت و در کمترین زمان بفروشند و مشکلات کمتری داشته باشند.

در خرید تکه ای جنس ها کاملا مشخص است ولی در فروش لباس کیلویی تقریبا می توانیم بگوییم شانس دخیل است و ممکن است در یک میکس مدل ها و سایزبندی بهتری موجود باشد و در میکس دیگری به این صورت نباشد و یک سایز یا مدل تکرار بیشتری داشته باشد. این نکته اثر بسیار زیادی روی فروش و سود می گذارد و ما جهت رعایت عدالت و صداقت این روش را حذف کرده ایم.
دسته ای از پوشاک استوک :
انواع شورت مردانه استوک و شورت زنانه و شورت بچه گانه و انواع سوتین از جمله تنوع پوشاک استوک و لباس زیر استوک موجود در محتمع کیا استوک می باشند.
سخن آخر مدیر فروش :
خوشبختانه تمام خریدارنی که یکبار از ما خرید نموده اند تبدیل به مشتری های ثابت و وفادار ما شده اند و این برای ما بهترین سرمایه و اعتبار است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir